Board

Január 2025
IT firma
Dobrý prvý dojem a jasný pozicioning sú základom úspešnej značky – bez ohľadu na odvetvie. IT spoločnosť Board si to uvedomila, a keďže mali ambíciu posunúť sa viac smerom k B2B segmentu, rozhodli sa pre rebranding.
Credits
Vizuálna identita
Filip Hřiba
Verbálna identita
Renáta Koutenská
Case study dizajn
Filip Hřiba

Prvým krokom bolo nájsť brandový asset, ktorý značku odlíši na trhu. Rozhodli sme sa pohrať s konceptom „glitchu“, čím sme zostali verní svetu IT – pretože keď niečo nefunguje a „zglitchuje sa“, potrebujete spoľahlivého IT partnera, ktorý to opraví.

Glitch efekt sme využili v logu – v dynamickej pohyblivej verzii pre online použitie aj v hravej statickej forme v kombinácii s fotkami. Primárna farba značky bola zvolená tak, aby pôsobila odvážne a sebavedomo, čím posilňuje zapamätateľnosť značky.

Slovná identita ladí s tou vizuálnou. Vymysleli sme nový claim: Resetting your IT. Myšlienka „resetu“ sa tak tiahne celou komunikáciou. Výsledkom je svieža a výrazná identita, ktorá na trhu nezapadne.

Najnovšie case studies