Pred tým, ako sme sa pustili do tvorby kampane, sme potrebovali pochopiť, v čom je KPMG iné oproti konkurencii. Korporátne benefity už totiž na mladú generáciu nezaberajú. Chcú viac.
Začali sme teda intenzívnym workshopom Brand Therapy a focus groups s ľuďmi z KPMG, aby sme identifikovali ich najväčšiu pridanú hodnotu. A tou sú práve ľudia. Dobré vzťahy, skvelé tímy, nápomocní kolegovia, vďaka ktorým môžeš excelovať. A myšlienka kampane bola na svete.
Nie je to len job. Je to miesto, kde môžeš excelovať. V tomto znení sa niesla celá komunikácia kampane. Pripravili sme manifest, nafotili flashy fotky a pripravili autentické rozhovory s reálnymi zamestnancami, a tiež natočili sériu reelsiek so študentmi bratislavskej Ekonomickej fakulty.
Kampaň práve beží, čo na ňu poviete?