Keďže ide o značku s medzinárodnou ambíciou, názov musel spĺňať niekoľko prísnych parametrov, ako voľná doména .com, jednoduchá čitateľnosť naprieč jazykmi či významová korektnosť naprieč kultúrami.
Vymysleli sme kreatívny koncept, z ktorého vychádza nielen naming, ale aj vizuálna identita. Koncept sme postavili na dvoch insightoch, čím vznikol jedinečný nápad. Prvý insight sú surikaty (po latinsky suricata), ktoré majú dokonalý prehľad o svojom okolí. Druhý insight sú ninja bojovníci, ktorí reflektujú úctu, férovosť a rýchlosť.
Zaujímavým brandovým assetom je katanou preseknuté logo, ako aj maskot – surikata Riki (japonské slovo pre silu). Riki je odhodlaný bojovať za spravodlivosť na pracovnom trhu a pomáhať firmám aj kandidátom vzájomne sa nájsť.
Výsledkom je odvážna brandová identita, ktorá originálne a zapamätateľne odráža positioning značky.