FLEXI je nová vzdelávacia platforma, ktorá ponúka rozsiahlu databázu IT materiálov a umožňuje ženám študovať online vlastným tempom, kedykoľvek a kdekoľvek. Je to najflexibilnejšia a nákladovo najefektívnejšia možnosť v portfóliu Mini Tech MBA.
Našou úlohou bolo predstaviť FLEXI ako osobitný produkt a zároveň zostať verní značke Mini Tech MBA. Po prieskume trhu, analýze konkurencie a interných workshopoch sme pootočili vizuálnu identitu značky.
Vytvorili sme ženskú, jemnú paletu farieb, ktorá dopĺňa tmavomodrú farbu značky. Logo „W“ bolo pre dosiahnutie celistvosti zjemnené zjednocujúcim farebným gradientom.
V kampani vystupujú skutočné absolventky štúdia Mini Tech MBA, ktoré sa delia o svoje príbehy prostredníctvom videa, sociálnych médií a PR, pričom celú kampaň podporuje nová, prehľadná webová stránka.