WTR

August – 2024
Čistenie odpadových vôd
Žijeme vo svete, kde by voda nemala byť považovaná za samozrejmosť. Našťastie, existujú značky ako WTR, ktoré prispievajú k zmene. WTR sa zaoberá udržateľným čistením odpadových vôd, pričom poskytuje inovatívne, nákladovo efektívne a plne automatizované riešenia.
Credits
Vizuálna identita
Adam Cisár, Paulína Kvaššayová
Verbálna identita
Aneta Marcely
Fotoprodukcia
Simona Princová
Videoprodukcia
Andrej Šiška
Case study dizajn
Paulína Kvaššayová

Začali sme tým, že sme ich revolučný patent pomenovali WTR Superorganism. Prečo Superorganism? Systém totiž tvoria tri komponenty – biológia, automatizáci a unikátny dizajn čističky – ktoré iba spolu prinášajú želaný výsledok.

Vo vizuálnej identite sme štandardnú modrú farbu osviežili výraznou oranžovou, aby sme zdôraznili kľúčové detaily. Logo sme rozpohybovali ako kvapalinu a systém čističky sme vymodelovali aj v 3D.

Hoci má WTR revolučnú technológiu, za značkou stále stoja ľudia. Zorganizovali sme preto tiež foto a videoprodukciu. Celú komunikáciu dopĺňame fotkami a videami prírody, cez ktoré poukazujeme na pozitívny dopad, ktorý značka má na životné prostredie.

Najnovšie case studies