Vesnala

Apríl – 2023
Lekáreň
Lekáreň Vesnala je odvážnym trhovým hráčom, ktorého cieľom je priniesť do farmaceutického sektora novú zákaznícku skúsenosť. S otvorením dvoch nových lekární v Trnave sme vytvorili hiringovú kampaň – a zamestnali troch nových farmaceutov.
Credits
Vizuál kampane
Adam Cisár, Barbara Skovayová
Verbálna identita
Aneta Marcely
Fotoprodukcia
Simona Princová
Case study dizajn
Adam Cisár

Čelili sme intenzívnej konkurencii, dominantní hráči totiž ovládali 86 % trhu. Tieto spoločnosti majú pri hiringu výraznú výhodu, a to vďaka silnej poznateľnosti značky na trhu, ktorý trpí nedostatkom farmaceutov.

Aby sme vynikli, vytvorili sme kampaň zameranú na jedinečnú skúsenosť zamestnancov značky Vesnala. Naša stratégia bola zameraná na mladých profesionálov, ktorí sa stotožňovali s progresívnymi hodnotami značky.

Kreatíva sa zameriavala na slobodu na pracovisku, ktorú symbolizovalo tetovanie. V offline režime sme použili 25 strategicky umiestnených citylightov, zatiaľ čo v online režime sa o angažovanosť postarali Meta, Google Ads a dynamické formáty ako Instagram Reels. Výsledkom tohto viackanálového prístupu bolo 26 záujemcov a 3 noví zamestnanci.

Najnovšie case studies