Rozhodli sme sa pretvoriť značku Smart Light. V Birne vždy začíname prieskumom, využívame mystery shopping, rozhovory so zákazníkmi a analýzu údajov, aby sme odhalili kľúčové problémy.
Smart Light má teraz novú živú identitu. Čiernobiely vzhľad nahradili dynamické farby, ktoré odrážajú podstatu svetla. Hoci niektoré pôvodné prvky zostali zachované, ústredným sa stali farebné prechody v motion.
Náš prieskum ukázal, že kľúčovým nebol e-shop, ale klienti B2B. Zaviedli sme teda preto na stránke katalóg, ktorý zákazníkom umožňuje namiesto priameho nákupu vytvárať mooboardy. Vytvorili sme aj magazín zameraný na dizajn, a to online aj v tlačenej podobe.
Vyhľadávanie značky sa zvýšilo o 85 %, organická návštevnosť o 135 % a čítanosť dosiahla 150 000 zobrazení, čo predstavovalo silný rast.