Nimala

Jún – 2024
Klinika bez starostí
Bola pre vás návšteva lekára niekedy stresujúca a časovo náročná? Vstúpte do novozaloženej kliniky Nimala, ktorej poslaním je zlepšiť úroveň zdravotnej starostlivosti.
Credits
Vizuálna identita
Paulína Kvaššayová
Verbálna identita
Renáta Koutenská
Fotoprodukcia
Simona Princová
Case study dizajn
Paulína Kvaššayová

Nimala sa špecializuje na chirurgiu, urológiu, proktológiu, estetiku a rádiológiu a jej cieľom je vytvoriť pre každého pacienta príjemný, odborný a bezstarostný zážitok.

Pri vytváraní identity sme sa vrátili späť k počiatkom medicíny. Názov Nimala je ozvenou gréckeho slova „nima“, ktoré znamená „niť“ a odkazuje na chirurgickú niť. Tento symbol spojenia je votkaný aj do vizuálnej komunikácie značky.
Pomocou palety jemných farebných prechodov a fotografií v teplých tónoch sme sa snažili odpútať od typického sterilného lekárskeho dojmu a obsiahnuť to, čo Nimala predstavuje – zdravotnú starostlivosť, ktorá je nielen profesionálna, ale aj ľudská.

Najnovšie case studies