KPMG

Máj 2025
Hiring kampaň
Nadčasový employer branding, ale zaujať pritom v hiring kampani aj mladú generáciu? Presne s takou požiadavkou za nami prišla spoločnosť KPMG. Ako súčasť Big Four každoročne hľadajú mladé talenty. A tento rok im v tom pomôže kampaň Exceluj s nami, ktorú sme pripravili v štúdiu Birne.
Credits
Brand stratégia
Jakub Hrušovský
Creative direction
Aneta Marcely
Dizajn
Paulína Kvaššayová
Copywriting
Aneta Marcely
Fotoprodukcia
Jakub Michal Teringa
Videoprodukcia
Patrik Zubíček, Renáta Koutenská

Pred tým, ako sme sa pustili do tvorby kampane, sme potrebovali pochopiť, v čom je KPMG iné oproti konkurencii. Korporátne benefity už totiž na mladú generáciu nezaberajú. Chcú viac.

Začali sme teda intenzívnym workshopom Brand Therapy a focus groups s ľuďmi z KPMG, aby sme identifikovali ich najväčšiu pridanú hodnotu. A tou sú práve ľudia. Dobré vzťahy, skvelé tímy, nápomocní kolegovia, vďaka ktorým môžeš excelovať. A myšlienka kampane bola na svete.

Nie je to len job. Je to miesto, kde môžeš excelovať. V tomto znení sa niesla celá komunikácia kampane. Pripravili sme manifest, nafotili flashy fotky, pripravili autentické rozhovory so zamestnancami, natočili sériu reelsiek so študentmi bratislavskej Ekonomickej fakulty.

Kampaň práve beží, čo na ňu poviete?

Najnovšie case studies