Pred tým, ako sme sa pustili do tvorby kampane, sme potrebovali pochopiť, v čom je KPMG iné oproti konkurencii. Korporátne benefity už totiž na mladú generáciu nezaberajú. Chcú viac.
Začali sme teda intenzívnym workshopom Brand Therapy a focus groups s ľuďmi z KPMG, aby sme identifikovali ich najväčšiu pridanú hodnotu. A tou sú práve ľudia. Dobré vzťahy, skvelé tímy, nápomocní kolegovia, vďaka ktorým môžeš excelovať. A myšlienka kampane bola na svete.
Nie je to len job. Je to miesto, kde môžeš excelovať. V tomto znení sa niesla celá komunikácia kampane. Pripravili sme manifest, nafotili flashy fotky, pripravili autentické rozhovory so zamestnancami, natočili sériu reelsiek so študentmi bratislavskej Ekonomickej fakulty.
Kampaň práve beží, čo na ňu poviete?