eČasenka

Október 2025
Zdravotníctvo
Virtuálna čakáreň, ktorá prináša pacientom slobodu čakať kdekoľvek a lekárom pokojnejšiu ambulanciu. Na rozdiel od väčšiny systémov, ktoré objednávajú pacientov na presný čas, eČasenka funguje na princípe poradia. Po desiatich rokoch na trhu sa rozhodli pre strategický rebranding.
Credits
Brand stratégia
Jakub Hrušovský, Marek Šulik
Creative direction & copywriting
Aneta Marcely
Art direction & dizajn
Paulína Tomanová
Ilustrácie
Filip Hřiba

Nášmu návrhu predchádzala rozsiahla diagnostika pozostávajúca z viacerých techník, vrátane nášho workshopu Brand Therapy. Na základe interných aj externých dát sme sformovali stratégiu, ktorá definovala rebranding.

Nová vizuálna identita vychádza z prirodzeného posunu značky – od technického riešenia k službe, ktorá prináša reálny úžitok a zlepšuje každodenný kontakt medzi pacientom a lekárom.

Ústredným assetom je maskot zvonček, ktorý osloví všetky vekové kategórie. Ide o univerzálny symbol upozornenia, ktorému rozumie každý. V kontexte eČasenky stelesňuje spoľahlivosť, jednoduchosť a pokoj, ktoré sú jadrom samotnej služby.

Maskot ožíva prostredníctvom jemných animácií a emócií, ktoré reagujú na rôzne situácie a prinášajú do komunikácie prirodzenosť a pohyb. Celkový vizuálny systém spája čistú typografiu, mäkké tvary a vyváženú farebnosť.

Nová identita zjednodušuje komplexný systém, posilňuje dôveru v technológiu a prináša viac pokoja do miest, kde sa naň čaká najviac.

Najnovšie case studies