7 rows

November – 2024
Naturálne vinárstvo
Slovenské vinárstvo 7 rows verí, že víno by malo byť rovnako jedinečné ako ľudia, ktorí si ho vychutnávajú. Preto vyrábajú prírodné vína (iba) z hrozna, bez akéhokoľvek bullshitu. Vďaka miešaniu rôznych odrôd hrozna ponúka každá várka jedinečný zážitok, ktorý sa nedá zopakovať.
Credits
Creative direction
Aneta Marcely
Vizuálna identita
Paulína Kvaššayová
Verbálna identita
Renáta Koutenská
Fotoprodukcia
Jakub Teringa (Studio Uhm)
Videoprodukcia
Patrik Zubíček
Case study dizajn
Paulína Kvaššayová

Značka už mala názov a logo, a tak bolo našou úlohou vybudovať zvyšok identity a vytvoriť pútavú webstránku.

V rámci verbálnej identity sme sa snažili vyzdvihnúť rebelskú náturu značky, ktorá si zakladá na no-bullshit prístupe. Výsledok? Brand voice, ktorý je surový, punkový a brutálne úprimný. A vďaka sloganu „The no bullsh! t wine“ sme sa postarali o to, aby to bolo všetkým hneď zrejmé.

Ani pri vizuáloch sme sa nedržali späť. Centrom pozornosti je výrazná oranžová farba, k logu s kockou sme doplnili ďalšie bizarné ilustrácie s nádychom magickosti a absurdity.

Aby sme to všetko spojili, urobili sme produkciu súrových flashových fotiek, ktoré ukazuje, o čom vinárstvo 7 rows je. A web? Hoci je to len one-pager, je plný skrytých skvostov. Pustite si hudbu alebo si hoďte kockou, aby ste získali kontaktné údaje – nikdy neviete, čo vás čaká.

Najnovšie case studies