Značka už mala názov a logo, a tak bolo našou úlohou vybudovať zvyšok identity a vytvoriť pútavú webstránku.
V rámci verbálnej identity sme sa snažili vyzdvihnúť rebelskú náturu značky, ktorá si zakladá na no-bullshit prístupe. Výsledok? Brand voice, ktorý je surový, punkový a brutálne úprimný. A vďaka sloganu „The no bullsh! t wine“ sme sa postarali o to, aby to bolo všetkým hneď zrejmé.
Ani pri vizuáloch sme sa nedržali späť. Centrom pozornosti je výrazná oranžová farba, k logu s kockou sme doplnili ďalšie bizarné ilustrácie s nádychom magickosti a absurdity.
Aby sme to všetko spojili, urobili sme produkciu súrových flashových fotiek, ktoré ukazuje, o čom vinárstvo 7 rows je. A web? Hoci je to len one-pager, je plný skrytých skvostov. Pustite si hudbu alebo si hoďte kockou, aby ste získali kontaktné údaje – nikdy neviete, čo vás čaká.