Oatkick

Máj – 2025
Ovsená kaša
Značka hotových ovsených kaší za nami prišla s tým, že je čas na zmenu. Pôvodný názov Bugu už neodrážal to, čo kaše naozaj ponúkajú. Potrebovali identitu, ktorá bude žiť rovnakým tempom ako ich zákazníci.
Credits
Brand stratégia
Jakub Hrušovský
Creative direction
Aneta Marcely
Vizuálna identita
Paulína Kvaššayová
Case study dizajn
Paulína Kvaššayová
Naming & verbálna identita
Adriana Takáčová
Fotoprodukcia
Jakub Michal Teringa
Videoprodukcia
Renáta Koutenská

Tak vznikol Oatkick – názov, ktorý hovorí za všetko. Ovos a energia. Kaša, ktorá ťa nakopne, no nezaťaží. Vymysleli sme aj hravú skratku: OK. Funguje ako slovná aj vizuálna hračka, ktorá komunikuje, že s Oatkick budeš vždy OK.

Vizuálna identita kombinuje teplo a energiu. Prírodné neutrálne farby držia značku pri zemi, výrazná červená, modrá a žltá ju dopĺňajú svojou hravosťou. A to naklonené K v logu? Malý vizuálny detail, ktorý zhmotňuje ideu kaše, ktorá ťa nakopne.

Identitu dotvárajú výrazné tvary a ovocné nálepky, ktoré niekedy nesú odkaz, niekedy len podčiarknu náladu.

Výsledok? Značka, ktorá žije, hýbe sa a ide si svoje – presne ako jej zákazníci. Plná energie, chutí a bez kompromisov.

Najnovšie case studies